Tuesday, December 1, 2009

♥Masuk tadika semula???♥

Ok.. welcome back to your blog eina =) . Now its time to semester break and for sure i'll be enjoy for my holiday. I'll spent my holiday wisely.ecehh wisely konon pirahhh!! nie pehal plak la speaking London kui3..Da macam tulis esei sek. rendah jerk. Aishhh..bila la nak power english ek..Erm..sampai bile nak duduk dkat stage yg same jerk??persoalan demi persoalan menerjah dalam kepala aku. Takpelah.. mungkin satu hari nanti semuanya akan berubah dari yang baik kepada yang lebih baik. Ok, kita hentikan topik persoalan itu. Erm..pada awal semester break aku yang lalu aku telah pergi menemani anak sedara sulungku iaitu Aliyah pergi ke tadikanya. Malas sebenarnya nak pergi tp xpelah sekali sekala lagipon mak aliyah xdpt pergi atas sebab2 yang t'tntu..so.., nak xnk u kne pergi jgk ok eina..Kenape tjuk entry aku cam uh?? Aku kene belajar semula kat tadika kew??hahaha bukan la sume tu dusta belaka ewahh.. Aku pergi sbb tadika dye ad wat colouring contest. hahaha teringat zman kanak2 dlu..sungguh girang rasanye.. Teringat zaman mude2 dlu main colur2 mcm2 colour ad kayu,crayon, water colur sume aku nak=) ngade2 kn??.. So, u all blh scrow la ke bwh ad beberape gmbr utk tontonn yg sempat di ambil

aishh Cika pon nak interframes jgk=)



uishh..bezanye wrne haha






colour cantik2 taw alya!!!*Ugutan haha

yeah!! alya menang..tp saguhati jerk haha^_^

xkesah la sagu hati pon jnji kite enjoyyyy!!!

congratulation alya..even just saguhati pon tetap b'mkne kn?kn3?? itu semua blh kite jdkan knangan dalam hidup barulah hidup nie berwarna warni macam name blog nie x gitu?? kih3..

No comments:

Post a Comment