Saturday, October 24, 2009

♥Luahan hati♥

Langit tak selalunya cerah
hari tak selalunya indah
Tapi kita bisa memutarnya agar menjadi apa yang diingini
tetapi kita hanya merancang,& Allah s.w.t yang menentukan segalanya


Hidup aku sentiasa bahagia bersama keluarga, anak-anak saudaraku yang comel-comel belaka dan teman-teman seperjuangan. Aku bersyukur mempunyai sebuah keluarga yang bahagia dan sentiasa memberi aku nasihat, dorongan dan sokongan dikala aku memerlukannya. Tanpa mereka aku rasakan tidak sempurna hidup ini. Anak-anak buahku juga sentiasa menceriakan hari-hari aku dengan telatah manja yang mencuit hati. Walaupun kadangkala kalian dimarahiku percayalah perasaan sayangnya aku terhadap kalian saling tidak tumpah. Pada teman-teman yang sentiasa tampil dikala aku dirundum kegelisahan dan kekeliruan serta sudi mendengar segala luahan hatiku ini aku ucapkan terima kasih atas keprihatinan yang diberikan. Sesungguhnya orang yang sentiasa bersama kita dikala suka dan duka, susah dan senang adalah dinamakan sahabat. Dari situ kita dapat menilai yang mana lawan dan yang mana kawan.

p/s: pehal plak la aku t'emotional nie ngeehehehe..
:agak2 ley jd penulis novel ke x pon pling koman pon cerpen2 pendek ke hahahaha prasan sungguh

1 comment:

  1. aik lin...
    entry yg best...
    stuju sama kamoo..
    biarpun kita dah wat yg trbaik dalm idop nie.
    still da somthing will hapen

    =)hope god bles u..

    ReplyDelete